Nov format mobilnih oglasov – TILT baner
Z astronomsko hitrim razvojem in posodobitvami na področju mobilnih tehnologij ima mobilno oglaševanje vedno nove priložnosti za angažirano interakcijo z uporabniki. Interaktivno mobilno oglaševanje ni novost na trgu, pa vendar naše raziskave kažejo, da so interaktivni HTML5 banerji veliko bolj učinkoviti in klikabilni kot klasični.
Zakaj je Clickattack najboljša izbira?
V našem portfoliu imamo odlične primere mobilnih banerjev, ki so dosegli izjemno visoke CTRje. “Shake”, “Tap”, “Scratch”, “Gamified” in drugi HTML5 banerji, ki jih ClickAttackovi oblikovalci in razvijalci izdelujejo na dnevni ravni oglaševalcem omogočajo, da svoje blagovne znamke uporabnikom predstavijo na drugačen, bolj zapomnljiv način. Zaradi interaktivnih mobilnih banerjev uporabniki blagovni znamki naklonijo tudi več časa, kot bi ga sicer.
Kaj je “tilt” baner?
Pred kratkim smo pri Clickattacku lansirali nov format interaktivnega mobilnega banerja, v katerega smo vpeli funkcionalnost nagiba. Z nagibanjem pametnega telefona uporabnik lahko reagira na mobilni oglas, pri tem pa se odziva tudi oglas sam, in tako uporabnik in oglas skupaj kreirata oziroma zaključita oglasno sporočilo.
Tilt baner uporablja merilec pospeška znotraj pametnega telefona, zato lahko zazna gibanje in pospešek, prav to pa ustvari zabavno izkušnjo za uporabnike in blagovni znamki omogoči, da se z uporabniki poveže na zabaven način, ki jim ostane v spominu še dolgo potem.
V izredno zadovoljstvo nam je, da smo pri Clickattacku v pomladnih mesecih lansirali precej kampanj, ki vključujejo interakcijo z nagibom, vse pa so dosegle izjemno dobre CTRje. Ena izmed zelo uspešnih kampanj s Tilt banerjem je bila kampanja za Podravkine čaje. Nagib je bil v tej kampanji uporabljen zato, da bi se uporabniki bolj angažirano odzvali na oglas. Z nagibom so si uporabniki lahko pripravili virtualni čaj, tako da so vročo vodo nalili (nagnili) v skodelico za čaj. Odstotek uporabnikov, ki so nagnili telefon in si pripravili čaj je bil kar 30,62%, kar je odličen dokaz, da mobilni interaktivni banerji lahko ustvarijo virtualno izkušnjo, ki močno stimulira akcijo v realnosti.
Interakcija z nagibom (“tilt interaction”) ponuja več možnosti za kreativno mobilno oglaševanje, še posebej pri razvoju takoimenovanih “gamified” banerjev.
Zagotovite si odlične rezultate vaše mobilne oglaševalske kampanje s TILT banerjem
Mobilni oglasi ponujajo nešteto kreativnih možnosti, klasični banerji pa se počasi oddaljujejo in ostajajo zadaj – v preteklosti. Z največjim veseljem in visoko storilnostno motivacijo vam bomo razvili mobilni baner in pomagali pripraviti oglaševalsko kampanjo, ki bo vaš CTR dvignila na zavidljivo visoko raven, hkrati pa bo na obraze vaših strank privabila pristen nasmešek. Kontaktirajte nas in dokazali vam bomo, zakaj smo najboljši. 🙂