Nativno Oglaševanje – Novo v ClickAttack-u
Nativno oglaševanje na namizju je bilo dolgo pričakovano in ko je končno prišlo, je doseglo popolnoma novo raven. Še boljši rezultati so bili pridobljeni, ko se je nativno oglaševanje razširilo tudi na mobilne kanale. V želji, da vsem oglaševalcem omogočimo najboljše od mobilnega oglaševanja je od zdaj v ClickAttacku dostopno tudi nativno oglaševanje.
Na kaj pomislimo, ko rečemo „nativni oglas“
Ko govorimo o nativnem mobilnem oglaševanju, pomislimo na oglas, ki se prilagaja vsebini in spremlja naravno obliko uporabniške izkušnje. Takšen je tudi novi, inovativni model mobilnega oglasa, ki ga ponujamo vsem v ClickAttack omrežju – Parallax baner. Glavna funkcija tega oglasa je da deluje skladno z nativno uporabniško izkušnjo. Gre za online oglas, ki prikazuje dele ozadja, ko uporabnik scrolla skozi vsebino. Glede na to, da je oglas nenehno v ozadju, uporabnik lahko scrolla gor in dol, da bi videl celoten oglas ali pa se ga dotakne s prstom in pogleda kam ga pelje.
Razlika med nativnimi in ostalimi oglasnimi oblikami
Pri nativnih oglasih se nič ne prikazuje zraven in ne moti uporabnikovo izkušnjo medtem pa pritegne njegovo pozornost. Ta tip oglasa se lahko uporablja za katerokoli blagovno znamko in katerokoli kampanjo. Ne omejuje kreativnost in možnost oglaševanja.
Mogoče se sprašujete zakaj bi poizkusili nativno oglaševanje, če drugi oglasni formati nudijo odličen rezultat. Nekateri izmed razlogov so boljša uporabniška izkušnja in boljša preglednost, ko je oglas znotraj feeda kot takrat, ko se prikazuje kot standardni oglas. Prav tako jih uporabniki vidijo, kot del vsebine in jih avtomatsko ne prezrejo. Če je oglas dovolj atraktiven, bodo uporabniki na njemu preživeli več časa in bodo prebrali in videli kam jih pelje.
Preizkusimo kako se nativno oglaševanje obnese za vas! Kontaktirajte nas, da lahko začnete z mobilno kampanjo.