ClickAttack Letno Poročilo 2015: Najboljše Orodje za Odločanje pri Mobilnem Oglaševanju
Dober marketing je sestavljen delno iz izkušenj, delno iz intuicij in delno iz podatkov. Ne moremo vam pomagati pri izkušnjah in intuicijah, lahko pa vam ponudimo podatke, ki bodo olajšali vse vaše odločitve pri mobilnem oglaševanju v SEE in povečali njegovo stroškovno učinkovitost.
Kako Uporabljati ClickAttack Letno poročilo
Letno poročilo smo pripravili, da bi blagovnim znamkam in agencijam omogočili vpogled v obnašanje mobilnih uporabnikov v regiji. Katere vrste mobilnih oglasov imajo najboljše rezultate, kako izgledajo kreative na katere so uporabniki najboljše reagirali, kakšna je interakcija s HTML5 oglasi. Ti podatki bodo pomagali tistim, ki odločajo o marketinških proračunih, da bi najbolj učinkovito izkoristili mobilni kanal.
Mediji in mobilni razvijalci preko poročila lahko izvejo kateri modeli mobilnih naprav so najbolj popularni in na katere operacijske sisteme se morajo osredotočiti pri načrtovanju mobilnih aplikacij. Poročilo prav tako daje vpogled v delež mobilnega oglaševanja po industrijskih vertikalah, kar lahko nudi vpogled v obstoječe ciljne skupine, ki so pripravljene za targetiranje.
Ampak to je samo del informacij, ki vam jih nudi letno poročilo. V njem boste našli kopico informacij pomembnih, ne samo za mobilno oglaševanje, ampak tudi za razvoj mobilnih kanalov. Podatki, ki jih prinaša, bodo uporabni za vse, ki na kateri koli način sodelujejo v mobilni revoluciji SEE regije.
Zbiranje podatkov
Vsi podatki v ClickAttack letnem poročilu so zbrani preko notranjega Business Intelligence sistema preko katerega spremljamo vse kampanje, ki so dobavljene preko našega Mobile Ad Serverja v letu 2015. ClickAttack je trenutno prisoten v osmih državah regije, nekatere države pa so dodane kasneje v letu 2015 in ni dobavljeno zadostno število kampanj, ki bi omogočilo prikaz pomembnih podatkov za države na katere se nanaša. Zaradi tega se podatki za nekatere države ne prikazujejo v vseh delih poročila.