Case Study Podravka: Inteligentni Mobilni Targeting
Ciljna skupina je pomembna
Predstavljajte si, da lahko uporabljate proračun za oglaševanje le za tiste uporabnike, ki so zainteresirani za vaš izdelek. Da lahko ciljate uporabnike direktno in inteligentno.
Čas je, da pozabimo oglaševanja, v katerih izstreljujemo vtise, ki morda ne bodo dosegli naših potencijalnih uporabnikov. Tudi digitalno oglaševanje, z vsemi svojimi prednostmi, zgleda, kot oglas s športnih dogodkov, če ne uporablja ustreznega ciljanja za doseg prave skupine. Od vseh, ki so videli oglas, bosta morda dva res zainteresirana.
Zato govorimo o novi generaciji ciljnega oglaševanja. Poleg dneva v tednu, časa v dnevu, mobilnega operaterja ali mobilne naprave, sedaj lahko ciljno nagovarjate uporabnike še bolj inteligentno. Ko rečemo inteligentno, mislimo na možnost ciljanja uporabnikov s pomočjo različnih zunanjih sprožilcev. Na primer, rezultatov na športnih dogodkih, vremenske napovedi ali borznih podatkov ali s pomočjo katerih številnih drugih zunanjih dejavnikov, ki so na razpolago.
V sodelovanju s Podravko smo izvedli na Hrvaškem eno takšno akcijo, v kateri smo uporabili inteligentno mobilno ciljanje. Za njihove blagovne znamke Podravka juhe smo ustvarili mobilno oglaševalsko akcijo, ki je uporabljala vremensko napoved in so se odvisno od vremenskih razmer prikazovali različni bannerji. Odvisno od tega, ali je zunaj bilo sončno, oblačno, deževno ali nevihta, dan ali noč, so bili uporabnikom prikazani bannerji z ustreznimi kreativami in različnimi juhami.
S tem inteligentnim mobilnim ciljnim oglaševanjem smo izkoristili geo-lokacijski »targeting« in s kampanjo ciljali samo uporabnike na zaželenih lokacijah na Hrvaškem. S CTR tja do 19.93%, je bila akcija velik hit. Toda zgodba se ni končala tukaj. Ko so uporabniki kliknili na banner, so prišli na odzivno ciljno spletno stran s kreativnim konceptom, ki se nadaljuje z zgodbo z bannerja skozi HTML5 animacijo. Na ciljni strani, so uporabniki lahko našli več informacij o vseh juhah skozi učinkovito video vsebino, ki spremlja kampanjo.
Ta akcija je dokaz, kako se s pametno uporabo ciljnega oglaševanja in z mobilno optimizirano kreativo lahko dosežejo izjemni rezultati.
Želite tudi vi takšne rezultate? Kontaktirajte nas in naredili bomo mobilno akcijo za vas!