3 Pogoste Napake Pri Merjenju Uspeha Mobilnih Kampanj (In Kako Se Jim Izogniti)
Marketing je ponos mobilne revolucije. Priče smo kako tehnologija spreminja način po katerem uporabniki uporabljajo in delijo informacije, ustvarjajo kontakte in se povezujejo z blagovnimi znamkami.
Mogoče ste to že slišali – mobilni zaslon je postal prvi zaslon. Pametni telefoni so priljubljene platforme za družabno povezavo, spremljanje TV programa, spremljanje poročil, iger, glasbe in za ostale oblike zabave, posebno za mlajše občinstvo.
Zadnja poročila gigantov družabnih omrežij – Facebooka in Twitter-ja kažejo kako z rastjo njihovega dobička iz oglaševanja prevladujejo mobilni kanali. Predvideva se celo, da bo mobilno oglaševanje na svetovni ravni prehitelo desktop v l. 2018.
Ker se čas porabljen na spletu vse bolj preusmerja na mobilne naprave, morajo tržniki biti pripravljeni. Mobilno ni kanal, ampak popolna in zmogljiva platforma multi-kanal, ki lahko zagotovi do sedaj neverjetno pomembne branding izkušnje.
Napaka #1: Uporaba izključno tradicionalnih metrik online oglaševanja za mobilne kampanje
Že od pojava interneta je online oglaševanje prineslo standardne metrike za meritev učinkovitosti kampanj. Prikazi, Doseg, Obiski, CTR in čas porabljen na spletni strani so postali integralni del tipičnega marketinškega poročila. Odveč je govoriti, da so nekatere izmed teh metrik še vedno veljavne pri meritvi uspeha mobilne kampanje.
Slika 1. Standardni načini merjenja učinkovitosti mobilnega nativnega oglaševanja
Vendar mobilno oglaševanje predstavlja popolnoma drugačen izziv od tistega na katerega so tržniki bili navajeni pri drugih medijih in kanalih. Kot močna in razmeroma nova platforma, je mobilno oglaševanje odprlo popolnoma novo raven možnosti za komunikacijo z uporabniki, spodbujanje interakcije, prenos zgodbe in navsezadnje, izgradnjo odnosa.
Kako se izogniti tej napaki:
Vse je v kategoriji blagovne znamke in skupnem cilju marketinške strategije. Uporaba izključno tradicionalnih metrik online oglaševanja ni dovolj. Interaktivna narava mobilnega oglaševanja sili tržnike tudi v to, da pogledajo podatke kot so stopnja angažiranosti in število interakcij. Na ta način bomo dobili jasno predstavo koliko na uporabnike vpliva kreativa mobilnega oglasa in lahko točno izmerimo celotno učinkovitost kampanje.
Napaka #2: Merjenje se ustavi na kliku
Tržniki pogosto tehtajo uspeh kampanje na podlagi klikov. Nekateri grejo korak naprej in spremljajo prevzemanje, instaliranje ali konverzije in računajo najmanjši strošek po kanalu. Merjenje uspeha kampanje na ta način je pogosta napaka, ki lahko nepotrebno uporabo proračuna opraviči s fiktivnim ROI-em.
Kako se izogniti tej napaki:
Potrošniki ali uporabniki (v mobilnih aplikacijah) so neuporabni, če nimajo interakcije z blagovno znamko na poudarjen način. Najprej opredelite dogodke, ki so tesno povezani s ciljem kampanje: morebitni uporabniki, registracije, nakup, sodelovanje. Spremljajte in merite te dogodke preko vseh kanalov kampanje: ciljane medijske portale, oglaševanje na družabnih omrežjih, e-pošta, SMS, itn. Potem zabeležite uporabnikovo pot, da bi izmerili ali se ciljno občinstvo obnaša kot je bilo pričakovano, v skladu s cilji, določenimi na začetku mobilne kampanje.
S spremljanjem teh „globokih metrik“ boste lahko zagotovili boljšo vrnitev investicije pri naslednji kampanji.
Napaka #3: Povezovanje napačnih metrik s ciljem kampanje
Kaj je bil glavni cilj vaše mobilne kampanje? Boljša izpostavljenost pri zagonu novega izdelka, spodbujanje obiska v trgovini, dviganje namena nakupa, izdelava baze kupcev ali angažma?
Izkušeni tržniki vejo, da stopnja interakcije ali angažmaja ni toliko vredna, če je vaš primarni cilj usmerjen na prodajo. Po drugi strani blagovna znamka ne more pričakovati velikega povečanja v prodaji, če je cilj kampanje obveščanje in angažiranje občinstva v zvezi z novo ponudbo ali izdelkom.
Kako se izogniti tej napaki:
Postavite jasne Ključne Indikatorje Učinkovitosti (KPI) na samem začetku kampanje. Kartirajte gibanje in skupne točke na poti stranke na katere želite vplivati in jih povežite z ustreznimi in pomembnimi metrikami za merjenje uspeha kampanje.
Kakšne so vaše dosedanje izkušnje z mobilnim oglaševanjem?
Ali ste se ujeli v eno od navedenih ali v katero drugo past pri merjenju uspeha mobilne kampanje? Delite svoje misli na MAD Conference LinkedIn Grupi in vključite se v razpravo.