Podrobnosti kampanje

Podravka čajevi

CTR 30.62%

Oglaševalec:
Podravka

Trajanje kampanje:
16. februarja 2017. - 26. aprila 2017.

Format Bannerja
Fullscreen Interactive, 320x480

Cilj kampanje:

Cilj Podravkine kampanje je bil predstaviti nove okuse čajev Podravka in uporabnike opomniti tudi na okuse, ki so že dlje prisotni na trgu.  Pri Clickattacku smo kreirali interaktiven celozaslonski mobilni  oglas,  ki je uporabnike spodbudil k interakciji tako, da so z nagibom pametnega telefona  v skodelico natočili čaj.  Kar  30 % tistih, katerim se je oglas prikazal,  je nagnilo svoj pametni telefon.

Naroči kampanjo

Bi želeli takšno kampanjo?

Vam je všeč naše delo in bi želeli nekaj podobnega in hkrati drugačnega za svojo blagovno znamko? Kontaktirajte nas in ustvarimo zastavljene cilje z obojestranskim zadovoljstvom!

Oglasite se nam

Naši zadovoljni naročniki

Kontakt

ClickAttack
Trg republike 3
1000 Ljubljana, Slovenia
Telefon:+386 1 3206 282
Email: info.si@clickattack.com

Izvejte več