Kaj smo se naučili o Mobilnem Oglaševanju v 2015?

Mobilna tehnologija je spodbujala digitalno transformacijo preko številnih industrij v letu 2015. Izvršni marketinški direktorji in vodilni, ki so velikodušno razporedili proračune za mobilno oglaševanje so dosegli pomembno in stabilno rast prihodkov. Preden začnemo uporabljati trende leta 2016, o katerih se že zdaj na široko razpravlja na omrežju, si oglejmo najpomembnejše dosežke mobilnega oglaševanja v letu, ki je za nami.

Mobilni oglasi so postali resnično privlačni

Tradicionalne oblike oglaševanja so se umaknile, da bi naredili prostor interaktivnosti. Te igrive oblike oglasov, so mobilnim uporabnikom dale nov in navdihujoč občutek, ki je za posledice imel izredno lepe izkušnje. Povpraševanje po interaktivnih oglasih, ki so na voljo v različnih oblikah se je povečalo zaradi njihove sposobnosti za spodbujanje rasti CTR-a in izvedenih ukrepov, ki jih je določil oglaševalec, kot je na primer, nameščanje aplikacij.

Native oglaševanje dosega uspeh

Native oglaševanje se je zelo povečalo na račun že znanih oglaševalskih formatov, ki nimajo vedno najbolj bleščečega ugleda. Za razliko od standardnih bannerjev, ki lahko motijo ali so nepomembni, native oglasi nudijo višjo raven angažiranja, ne da bi motili uporabnike. Ti oglasi, tako imenovani. thumb stoppers, prepričajo uporabnike, da se nehajo pomikati in hkrati izboljšajo metrike, kot so vidnost blagovne znamke in namen nakupa.

ca

Video se je ugnezdil v mobilno brez velikega hrupa

Bilo je le vprašanje časa, kdaj se bo video oglaševanje umestilo v mobilni obliko na enak način, kot je to storilo pri stacionarnih računalnikih. Leto 2015 je začelo to preobrazbo, in doseglo nove višine s povečevanjem povprečne velikosti zaslona pametnih telefonov. Skoraj vse velike blagovne znamke so prepoznale moč videa v učinkoviti komunikaciji sporočil. Predvideva se, da se ta trend ne bo ustavil tu, ampak bodo oglaševalci še naprej uporabljali video namesto standardnih oglasov.

Mobilna pripravljenost je povečana

Mnogi oglaševalci so sprejeli izziv mobile first koncepta tako, da so zagotovili popolno post-click mobilno izkušnjo kot prvo skupno točko med uporabnikom in blagovno znamko. Preprosto formatiranje vsebine za majhne zaslone se opušča in se sprejema nova mobilna realnost ki vključuje mobilno aplikacijo, mobilno spletno stran in mikro ciljne-pristajalne strani.

Optimizacija kampanj je ostala v središču pozornosti

Ne preseneča, da so oglaševalci še vedno osredotočeni na dosežke, proračuni pa so razporejeni in skrbno spremljani, da bi se ugotovilo, kateri kanali zagotovljajo uporabnike, ki se obnašajo na želeni način. Ključnega pomena za doseganje najboljših rezultatov je bil izbor visoko kakovostnih virov spletnega prometa, prilagajanje mobilnih oglaševalskih akcij in dobro opredeljeno ciljanje uporabnikov.

Blagovne znamke in oglaševalci bodo še naprej uporabljali mobilno oglaševanje, da bi razširili doseg kampanj in povečali stopnjo sodelovanja javnosti. Čas bogatih medijskih vsebin je pred nami, z native oglaševanjem in video oglasi kot trendi, ki se pojavljajo na površju. Mobilno oglaševanje se izjemno hitro premika in smer industrije je popolnoma jasna. Če ne razmišljate mobilno se kaj hitro lahko zgodi, da boste zadnji.

Torej, ali ste pripravljeni za leto 2016?

Prijavite se na Newsletter

Bodite na tekočem z najnovejšimi trendi v svetu oglaševanja

Mogoče vas zanimajo tudi naslednji članki?

200+ Medijskih Partnerjev

Kontakt

ClickAttack
Trg republike 3
1000 Ljubljana, Slovenia
Telefon:+386 1 3206 282
Email: info.si@clickattack.com

Izvejte več